donderdag 10 oktober 2013

Snoesjes kerstkaart

Hoi allemaal,

Ben dinsdag naar de hobbywinkel geweest in Gent en dat was daar veranderd ,
zeker niet op verbeterd ...
Vroeger had je korting met je hobbypas ,die nemen ze nu ook niet meer aan.
Voor mij zit er niets anders meer op dan bestellen langs internet.
Enfin heb toch nog een malletje gekocht en het snoesje 
staat er op te pronken...:)

Dit kaartje doet mee met ;




Dit zijn de malletjes die ik heb gebruikt.
van MD en Noor .

Vindt mijn kerstroos wel heel mooi .
Hi al zeg ik het zelf.


Bedankt voor de lieve reactie's kom zeker ook bij jullie langs .

Lieve groeten Doris X



15 opmerkingen:

  1. Woooow Doris wat een superleuke kerstkaart, en vooral de kerstroos vind ik ook heel erg mooi, heb je die van wat dunner papier gemaakt?? omdat de blaadjes wat gevouwen zijn ...knap gedaan....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Doris ennuh....je kerstster is prachtig.
    Onze hobby is duur meis en je wordt ook zo hebberig van al die mooie nieuwe dingen die ze steeds weer maken....ikke wel :-(
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat de winkel zo'n teleurstelling was Doris maar dat is je schitterende kaart met beeldschone kerstster beslist niet!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad de roos is de blikvanger van deze kaart. Een idee voor mij, heb deze ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Doris je kerstroos is inderdaad mooi gemaakt, een leuke kerstkaart is het geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super mooie kerstkaart
    en je ster is een blikvanger

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met een prachtige roos,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Doris,
    wat ben je actief bezig zeg!
    je kerstkaart is heel mooi en je kerstroos is echt prachtig.
    ik kijk al uit naar je andere kaarten
    groetjes kristine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart, echt een snoesjes ( hi, hi).
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart schitterend Doris en inderdaad je bloem is prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gezellig kerstkaartje en van de kerstroos stans zul je nog veel plezier hebben, kun je heerlijk mee variëren ook door het jaar heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kerstkaart Doris - prachtig mooi samengesteld en de kerstroos knalt er uit - toppertje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart Doris. Ik vind het sneeuwpopje zo lief

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x