woensdag 18 juli 2012


Hallo Dag Lieve Bloggers allemaal.

Welkom aan mijn nieuwe leden en dank om volger te worden.

Ik heb de laatste periode niet teveel kunnen freubelen ,maar heb wel gesurft op jullie blogjes,leuk om al die nieuwe creatie’s te ontdekken.

Zoals jullie weten heb ik chemo ,maar ben al aan het aftellen nog 2 maal chemo de laatste is 31juli .Dan eind augustus beginnen de bestralingen maar daar ben je niet zo ziek van wel vermoeid ,maar dat ben ik nu ook al.

Daar het einde van mijn chemokuren naderd heeft mijn man een knutsel plaatsje gemaakt voor me,ben er super blij mee met mijn kastje.

Ziehier enkele foto’s.

Groetjes en nog een prettig verlof .

Liefs

Doris




4 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit hoor
    je knutsepplekkie

    groetjes en sterkte

    van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi plekje Doris, lekker licht, en veel opbergruimte.
    En wat de vermoeidheid betreft, soms valt het reuze mee en krijg je toch zo'n aanval... heerlijk laten gaan en slapen!
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het echt met je te doen Doris, maar zoals je al zegt je bent nu aan het aftellen en als het allemaal goed komt heb je het niet voor niets doorstaan en kan je weer fijn met je hobby verder
    Je freubel plekje ziet er gezellig uit,lief van je man hoor!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog even door bijten meis heel veel sterkt en kracht en wat een mooi knus hobby plekkie grt jans

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x