vrijdag 27 januari 2012

Challenge-48-verjaardagskaart birthday

Hallo iedereen,
Met deze kaart doe ik mee aan de 
Challenge-48-
verjaardagskaart birthday


Benodigdheden :
Linnen Art karton : 19 x 15cm
Pretty Papersbloc : Black&White PK 9070 (11x14cm)(12x9cm)
Knipvel : Nostalgia VK 951
Creatables van Marianne Design:     LR0196
                                                            LR0133
Craftables van Marianne Design:    CR1204


Al de randen heb ik bewerkt met distresser  en stempelinkt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Doris het is een prachtige kaart heel mooi groeten Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige kaart Doris, heel knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een beauty:0) heel mooi gemaakt Doris!
    grtz Jolanda

    p.s; je stond nog altijd niet in mijn leeslijst, dus heb ik me opnieuw aangemeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Doris maar graag volgende keer alleen je kaart linken en niet je hele blog.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x