donderdag 15 mei 2014

Happy Birthday



Hallo Dag iedereen.

Welkom aan mijn nieuwe volgers ,
hartelijke dank om mij te willen volgen .


Vandaag een mannenkaartje heel gewoontjes gehouden.Heb rode vilt 
en witte vilt voor de vogeltjes gebruikt.
Dan het vilt geêmbost 
 dit kaartje doet  mee met de 

challenge:  Mojo Monday 345






Groetjes en een creatieve dag .
Doris X

woensdag 7 mei 2014

Eerste kerstkaartje van 2014 :)

Gisteren ben ik begonnen met mijn eerste kerstkaart van 2014 
" Vintage kerstkaartje "




Heb weer de leuke malletjes gebruikt van Marianne design en de ster mal van Noor Design.
 Het ronde malletje  zie onderaan links  heb ik  gescrolt en gevouwen
kantjes zijn bewerkt met distress inkt.
de rest zie foto teveel om alle nummers van de malletjes op te noemen
 weet ze zelf niet meer.:)
Vintage Christmas papier van Marianne design;


Dit kaartje doet mee met de challenge 

 Marianne Design Divas  :Alles mag met Md producten .
WLVC : vintage kerstkaart

Bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende keer.

Groetjes Doris x

Leve Moeder


Hier ben ik met het eindwerk.
Een bijpassend kaartje.








Lieve groetjes 

Doris X

donderdag 17 april 2014

Moeder dag (doosje)


Moederdag ....
Heb een doosje gepimpt voor Moederdag.
Doosje zal ik opvullen met praline's en kan moeder later nog gebruiken 
voor snoepjes op de salontafel of sieraden doosje ......

Eerste keer dat ik een doosje versier leuk om doen
 en vind hem persoonlijk geslaagd voor de eerste keer.
Was niet simpel aan de hoekjes .:)



Dit was het doosje




Dit is het geworden .....
Zal nog een bijpassende kaart maken een kaartje doet altijd plezier .

Het papier Grafhic 45 Couture
De dame is een mal van Sizzex cadeau gekregen van Marina
vlindermal van Md.
Papier bewerkt met distress inkt en wat pareltjes en lintjes..

Deze creatie doet graag mee met de
 challenge scrapcardschallengeblog : Moederdag kaartjes of creaties


Bedankt voor de vorige reacties .
Lieve Groeten
Doris X

dinsdag 15 april 2014

Vintage Ladies

Hoi lieve bloggers 

Na veel puzzelen ben ik er toch nog geraakt .

Dit kaartje doet graag mee met de challenge 

Bedankt voor de vorige reactie's 
Telkens een plezier om jullie vele reactie's te lezen.












Lieve Groeten en tot ziens of hoors op jullie creatieve bloggen....

Groetjes Doris








zaterdag 12 april 2014

Verjaardag kaartje .....

Een verjaardag kaartje voor mijn vader.

Heb de laatste tijd niet zoveel kaartjes gemaakt ,ben nu aan het breien .
En wat andere handwerkjes gestart.

We zijn ook een weekje naar Londen geweest met onze zonen.
Wat een leuke tijd echt genieten met de kinderen erbij.
Een drukke stad ,heel veel te bezoeken maar zeker de moeite waard.
Je bent er echt moe gelopen.

Dit is een foto met de zonen .Op de achtergrond
 de Big Ben en de Theems.


Papier is van Grafhic 45
Het lintje heb ik gehaakt.
Foto van mijn vader een hobby visser.

Kom zeker nu en dan langs bij jullie blogjes .
Fijn weekend iedereen 
Lieve Groetjes Doris 

vrijdag 21 maart 2014

Muziek Maestro ...



Hallo lieve blog vriendinnen



De vogeltjes fluiten en mijn ballerina is vrolijk aan het dansen......
Prachtig viool en piano ......ik hoor het al :)
en jullie ?





Gebruikte ingrediënten :

design papier  songbook en dark vintage van Md
Tim Holtz mal On the edge
muzieknoot,ballerina en vogeltjes mal van Md
Het plaatje komt uit de songbook.
nog een restje lint 
vogel kooitje en vlinder ....


Iedereen een prettig weekend 
Lieve Groetjes Doris x




vrijdag 14 maart 2014

Een mandje vol.........

Hier ben ik dan eindelijk aan toe geraakt....
Terug een kaartje plaatsen
Heb de griep gehad ,maar ben al weer veel beter.
Als je wat beter word dan begin je eerst aan het huishouden want 
alles blijft liggen en dan wat boodschappen gedaan.

Zo nu mijn kaartje
Een mandje vol niet met bloemen of paaseieren maar met knoopjes.
Heb knoopjes gestanst en een mandje .
vintage pastels gebuikt als design papier en het plaatje komt ook vandaar .
Vindt het plaatje zeer toepasselijk het meisje zit te naaien.



  Dit kaartje doet graag mee met de challenge 21 bij WLVC gebruik knoopjes
Iedereen een prettig weekend en veel freubelplezier.

Groetjes Doris 

dinsdag 25 februari 2014

Vintage aan zee

Hoi Iedereen,

Het zeetje op zijn vintage
Wat leuk hé vroeger" vind ik toch "
die prachtige badpakken en ensembles voor op het strand.
Het is nog bijlange geen zomer ,maar ik vond dit zo een leuk plaatje .

Het ontwerp kaartje is een voorbeeld van de online workshop bij Nicole Verkooijen.
Trouwens een Leuke workshop .

Maar heb er een eigen draai aangegeven deze kan langs boven open om te verzenden.

Het frame is een heel oud malletje,het is ééntje van mijn eerste.
Wat glitter glue en de randjes bewerkt met distress vintage photo.



Dit zijn de gebruikte ingrediënten.


Dit kaartje doet graag mee met de 20 ste Challenge WLVC

Hartelijke dank voor de vorige reactie's .
Iedereen nog een prettige week .
Lieve Groeten
Doris x

vrijdag 7 februari 2014

Vintage Couture


  Hoi Lieve bloggers ,

Heb een creatie gemaakt met mijn papier van Couture Grafhic 45
Daar passen zeker houten spoeltjes en houten knoopjes bij.....

Jammer had geen houten kader maar zal dit zeker nog inkaderen 
dit hou ik voor in mijn vintage hoekje .



De malletjes het schoentje paspop zijn van Md
opzij de randmal is van Tim Holtz.
 een randmal van Noor.
Stempeltjes zijn van Md 
Alles bewerkt met distress inkt .
Opzij nog een tagje .

Heb houten spoeltjes ,houten knoop 
 de tekst couture is eveneens op een mdf
labeltje geplaatst 

Met dit kaartje doe ik graag mee 
Maak een vintage creatie van MDF/HOUT of een vintage kaart/creatie waarop MDF/HOUT is verwerkt dat DUIDELIJK zichtbaar is en ook ECHT opvalt.  



 Fijne creatieve weekend allen.
En bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorig kaartje.

Liefs Doris x

woensdag 5 februari 2014

With love


Stempel inkleuren
Dat was voor mij een hele opdracht .
Maar heb er van genoten en eindelijk eens mijn collectie kleurpotloden gebruikt.:)


 Dit zijn de gebuikte materialen

Dit kaartje doet graag mee met de challenge  Just a Note


Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorig kaartje 
Die ik steeds met heel veel plezier lees.

Groetjes Tot de volgende blogpost doei
Doris x

woensdag 29 januari 2014

Verjaardag


Dag lieve bloggers,


 
                                 De lieve blogvriendinnen die mij een kaartje stuurden  fantastisch !!
       Hartelijke dank Trijntje,Jolanda ,Kristine, Urza (Jolanda) voor jullie schitterende kaartjes .



Een kaartje gemaakt niet teveel bling bling en tralala daar houd die dame niet van.
 gewoontjes houden .


Bedankt voor de vele leuke reactie's op mijn vorig kaartje.
Wens  iedereen nog een fijne creatieve dag.

Liefs Doris x



vrijdag 24 januari 2014

envelop /kaartje

 Dag Bloggers allemaal,

Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers en voor de fijne reacties.

Vandaag een mannen kaartje .
In tussen heeft mijn oudste zoon die al gekregen .
Hij maakt wat eigen muziek en vandaar dit enveloppen kaartje.
Zo twee vliegen in een klap kaart en geld in het envelopje
hij was er heel blij mee.


Zie hier het open envelopje 



Dit is de achterkant geworden.

Mijn kaartje doet graag mee met de 

Aan allen nog een prettig weekend 
Lieve Groeten
Doris 

woensdag 22 januari 2014

Winters kaartje

Hallo Iedereen,


Bedankt voor de vele leuke reacties op mijn vorige post.

Had er zin in " een winters tafereeltje "
dit is het geworden.
Mijn kaartje doet graag mee met de



Alle gebruikte materialen zijn van Md.
Iedereen nog een fijne week 
Groetjes en tot de volgende post.

Doris x

donderdag 16 januari 2014

Hallo bloggers,

Ik kom jullie melden dat ik super blij ben met mijn verjaardagsgeschenk .
Wou dit met jullie delen zoveel leuke spulletjes van mijn man gekregen voor mijn hobby.

Ps: Ben jarig 26 januari dan wordt ik 52 Jaar .


ook een nieuwe machine de big shot
 op mijn joy trouvaille kon ik geen sizzex mallen of Tim holtz mallen gebruiken .
Ben er super blij mee.

Bedankt voor de leuke reacties op het kaartje van moeder haar verjaardag ze was er supper blij mee.
Heb reeds een kaartje ontvangen van 2 blog vriendinnen .
Dit zijn ze
Wat zijn ze schitterend.

Groetjes Doris x



maandag 13 januari 2014

Verjaardag Moeder

Hoi Iedereen ,
We zijn juist thuis van het zeetje  De Panne.
Mijn moeder was jarig en we hebben er een lang weekend van gemaakt.
Heel zacht weer heerlijk aan het strand wandelen en een met de kinderen erbij was
weer een geslaagd weekendje.

Op de foto zie je mijn moeder ze was daar 16 jaar .
Vond deze wel passend om een vintage kaartje te maken met het bolletjes kleedje.
Mama was heel blij met haar kaartje . 



 Groetjes en tot de volgende blogpost.
Doris x

woensdag 8 januari 2014

snoesje roze

Hoi bloggers ,
Welkom aan mijn nieuwe volgers.

Snoesjes heb er weer zin in een snoesje uit mijn oude doos 
Wat is het lang geleden dat ik nog een kaartje heb gemaakt met een snoesje.
Roze ja helemaal hi 
Dit kaartje doet mee met de challenge 
Gebruikte materialen malletjes en papier van MD



Te winnen prijs

Groetjes Doris x


dinsdag 7 januari 2014

2014 Vintage


2014 !!
Wat kunnen we verwachten?
 niemand weet het hopelijk een gezond creatief jaar !!

Mijn eerste kaartje van 2014

De randjes van het papier (paper pad nr1van studio light) zijn bewerkt
distress paint :vintage photo
Het design papier vindt ik zo mooi en plezant om mee te werken aan weerszijden bedrukt.
De malletjes zijn van MD



 De bloempjes zijn zelfgemaakt met er tussen
 purper mulberry paper rose buds 
en natuurlijk ook een bloempje( ivoorkleur)  van de gewonnen challenge WLVC
plaatje is eveneens van Md


Mijn creatie doet mee


Benieuwd wat jullie er van vinden .

Lieve Groeten Doris x

woensdag 1 januari 2014


Aan alle bezoekers ,
 lieve volgers en voor de vele leuke reacties  in het voorbije jaar.
 Gelukkig  liefdevol Creatief 2014 !


Ziehier een foto van Strasbourg (Frankrijk)
Wat is het daar mooi die kerstmarkten wauw echt prachtig.
We hebben daar een tweetal dagen verbleven in het midden van stadje .Een aanrader!

Een nieuw jaar,een nieuw begin,
Schitterende sterren
plezier voor groot en klein
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar
Ik kan de toekomst niet voorspellen 
Maar ik wil jullie toch vertellen
als ik het voor het zeggen had
kwam enkel vreugde op jullie pad.

Lieve Groeten Doris XXX



donderdag 26 december 2013

Vintage Tag



Hoi lieve bloggers ,

Welkom aan mijn nieuwe volgers.

Heb een tag gemaakt van Couture Grafhic 45 .
Md malletjes  vlinder en waaier 
Verder versiert met lintjes en kant .
Mijn tagje doet mee met de 





Wens iedereen een goed eindejaar maar vooral een gezond en 
creatief 2014
Groetjes Doris