De paasbloempjes zijn aan het bloeien
de kerstkaartjes blijven maar komen hi
Bedankt allen lieve bloggers voor de lieve reactie's op mijn vorige kaartjes .
Fijn weekend en veel knutselplezier.
Groetjes Doris
| Lente de vogeltjes fluiten en ons snoesje met poesje is tevreden.... |