donderdag 21 maart 2013

Yvonne's 52 weeks of Christmas


De paasbloempjes zijn aan het bloeien 
de kerstkaartjes blijven maar komen hi



Bedankt allen lieve bloggers voor de lieve reactie's op mijn vorige kaartjes .

Fijn weekend en veel knutselplezier.

Groetjes  Doris

woensdag 20 maart 2013

lente snoesje

 

Weer een tijdje geleden ,wat zijn de dagen kort met zo'n donker weertje.
Leve de lente !!
 Vandaag is het lente en mijn kaartje is er naar gemaakt :)

Lente de vogeltjes fluiten en ons snoesje met poesje is tevreden....

Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende Challenge 
                 Marianne design -3D/stempel + MD materiaal

Gebruikte materialen
Pretty papers bloc Fancy Flowers MD
LRO203 MD
LRO204 MD
LRO205 MD
LRO241 MD

Groetjes Doris

zaterdag 23 februari 2013

Lekker even lezen


Hallo lieve bloggers.

Allemaal hartelijk bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaartjes

Vandaag een kaartje gemaakt met het nieuw knipvel van MD
Al de malletjes en design papier zijn van MD
mijn kleurig kaartje doet graag mee met de
Favourite colours van Marianne design divas

Today I made a card with the new decoupage MD
All the templates and design paper from MD
my colored card along with the likes
Favourite colors of Marianne design divas





Prettig weekend .
Groetjes
Doris


donderdag 21 februari 2013

Week 9 Yvonne´s 52 weeks of Christmas

Vintage Christmas

Vind mijn kaartje niet zo geslaagd maar kon het niet laten om te posten.



Papier : Speciality Paper pad 
Christmas collection.

Groetjes Doris

woensdag 20 februari 2013

Cadeau bon in een doosje

                            Wist niet goed wat te geven voor een verjaardag 
                          dan maar een cado bonnetje.
                         Verpakt in een koddig doosje .
                        Doet altijd plezier.




Met het verjaardag doosje doe ik graag met de Challenge 
Just a note maak een doosje

Groetjes Doris

donderdag 14 februari 2013


Week 8 Yvonne's 52 weeks of Christmas

     




Weer Donderdag wat vliegen de weken voorbij .
Donderdag kerstkaart feest bij Yvonne.
                    Had zin in stempelen en heb mijn kerstkaart van binnen bestempeld.
Papier is van MD en de malletjes ook.
Bedankt voor de vorige reactie's 
Prettig weekend en allen veel knutselplezier.
Lieve Groetjes
Doris

donderdag 7 februari 2013

Iedere donderdag een kerstkaartje

Hallo Bloggers,
Bedankt voor jullie vele reactie's op mijn vorig kaartje.
Welkom aan mijn nieuwe volgers.
Je blogje zien groeien dat is plezant .

Iedere donderdag een kerstkaartje

Week 7 '52 weeks'




Lieve Groetjes Doris xx

woensdag 30 januari 2013

Verjaardag Snoesje

Verjaardag Snoesje

Wat ziet dat snoesje er blij uit ........ 


Knipvel: 3DHM047
Label:LR0241
Frame:LRO152
bloem en takje :LR0256
stempel:EC0138
Paper bloc Flowers :PK9088

Lieve Groeten
Doris

vrijdag 18 januari 2013

LOVE

Goedendag Lieve Bloggers.
Welkom aan mijn nieuwe volgers 
hartelijke dank voor de zoveeele leuke reacties.

Voor de hartjes en de craftable waar de tekst aanhangt  heb ik vilt gebruikt .
Benieuwd wat  jullie er van vinden.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan



Marianne Design Creatables CR1225 hartjes
Marianne Design Creatables LR0156 bloem blaadjes
Marianne Design Creatables LR0256 roosjes
Marianne Design Craftables CR1205 vlinder
Marianne Design Craftables CR1212 banners
Marianne Design Creatables LR0103 strookje met lintje erdoor onderaan.
Marianne Design Pretty papers bloc Cosy Christmas
Marianne Design Pretty papers bloc Dark Vintage
Marianne Design Clear stamp teksten Cs0853

Lieve Groetjes
Doris

dinsdag 8 januari 2013

VERJAARDAGSKAART

Deze keer is het een verjaardagskaart voor mijn moeder.
Mama is dol van André Rieu,
Ze kan er uren naar luisteren
vandaar vind ik het 3d plaatje gepast.





Groetjes Doris

vrijdag 4 januari 2013


Dag Lieve Bloggers

Ik wens  jullie een jaar als het alfabet
Met alle letters van A tot Z.
Van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
Tot Zon, Zegen en Zaligheid.
Veel geluk,liefde en een goede gezondheid voor 2013 !

Bedankt aan allen voor de voorbije steun 
en de lieve reactie's 
Groetjes Doris 

donderdag 22 november 2012

.....Warme Winterwensen....

Vandaag is mijn fantasie op hol geslaan,
Knippen, stikken en plakken
Dit is het geworden ,
Vind het een geslaagd kaartje al zeg ik het zelf.


Dit zijn de Challenges waar ik aan mee wil doen...

http://decreatievezebra.blogspot.nl

http://scrapkaartchallenge.blogspot.nl/
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/


Wens iedereen nog veel knutselplezier
Lieve groeten
Doris

woensdag 21 november 2012

Goeden avond iedereen,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes.
De nieuwe leden wees welkom en bedankt om mij te volgen.

Wat is het al koud geworden en vroeg donker hé,
Best wel gezellig om te knutselen .
Heb weer enkele kerstkaartjes gemaakt .
Benieuwd wat dat jullie ervan vinden.





Tot later 
Groetjes
Doris 

maandag 19 november 2012

Award

Dag Lieve Bloggers allemaal,



Heb een paar nieuwe volgers bij hartelijke dank om mij te volgen.
En de vele reacties op mijn kerstkaartjes.

Heb een Award gekregen van Wietske en ben er heel blij om.
Dit geeft een goed gevoel zoiets te krijgen .

Bij deze Award hoef je niets te vertellen
alleen maar andere volgers blij te maken die 
minder dan 200 volgers hebben.
Dit zal ik dan ook met heel veel plezier doen.

Er zijn een paar regels aan verbonden.1: Bedank de persoon van wie je de Award hebt en link naar haar blog.
2: Post de Award op je blog, in de sitebar.
3: Geef de award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
4: Laat een reaktie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige award gegeven hebt.
Ik heb 5 dames uitgezocht die ik zeer sympathiek vind en die mooie creaties maken en die ik zeker wel wat meer volgers gun. 
Bedankt Wietske voor je mooi gebaar en je lieve reacties.

De Award geef ik door aan de volgende 5 bloggers 

Knutselheks-Kelsey : http://kelsey-jansen.blogspot.be/

Hopelijk zijn jullie er blij mee ,het is jullie van harte gegund.
Lieve Groetjes
Doris

woensdag 7 november 2012

Dag Allemaal
Het is al een tijdje geleden dat ik wat poste .
Mijn behandelingen van mijn ziekte zijn allemaal achter de rug en hopelijk blijft het zo.
Nu wat recupereren en heb de draad van mijn hobby weer opgenomen .

Heb al een aantal kerstkaartjes gemaakt benieuwd wat
jullie er van vinden.




Groetjes Doris.

Alvast veel plezier met het maken van jullie kerst en nieuwjaar kaartjes .
Lieve Groetjes
Doris

woensdag 5 september 2012

Roses Tenten kaartje

Dag Lieve Bloggers
Bedankt voor de vorige reactie's .

Met deze Roses tentenkaartje 
 wil ik graag meedoen aan de Challenge 62
daarvoor heb ik MD materiaal gebruikt.
De Craftable CR1225
Knipvel MB 0134
Design papier PK 9085
Benieuwd wat dat jullie er van vinden.

Lieve Groeten
Doris







vrijdag 24 augustus 2012

Vintage Easelkaart

Hallo Bloggers
Bedankt voor de vorige reactie's 
kijk er steeds opnieuw naar uit .

Een tijdje geleden dat ik heb gepost.
Het was me veel te warm om te knutselen.
Deze week had ik er weer zin in en ziehier
mijn bijdrage voor

CHALLENGE  61 VINTAGE EASELKAART.




Materiaal :
Knipvel MD VR 9518
Design papier MD Vintage Pastels
Creatables :
LRO 180
LRO 158
LRO 163
En bloempjes van MD

Groetjes  en tot de volgende
Doris 


maandag 6 augustus 2012

Hallo Bloggers en nieuwe leden.
Welkom nieuwe leden en bedankt om mij te volgen.

Is al een tijdje geleden dat ik nog iets heb geplaatst.
Maar heb goed nieuws mijn laatste chemo is al een weekje voorbij.
Voel me alweer wat beter en de bestralingen beginnen eind deze maand .
Heb weer wat energie en ben weer gestart met knutselen.

Zie hier mijn laatste 3 kaartjes .
Hopelijk vallen ze in de smaak.

Lieve groeten
Doris


vrijdag 20 juli 2012

Wat een geweldige Cheery Lynn mal heb ik gewonnen.



Hallo Lieve Bloggers,
Vanmorgen de mal in mijn brievenbus gekregen die ik gewonnen had bij Crea Astrid.
Wat een prachtige mal heb die al uit gestanst en het lukt prachtig met de Joy trouvaille.
Het is mijn eerste Cheer Lynn mal.
Daar bij heeft Astrid nog een kaartje gemaakt voor mij is het niet geweldig ben er super blij mee.
Hartelijke dank Lieve Astrid.
Je kaartje is echt schattig ,
Veel liefs Doris

woensdag 18 juli 2012



Goeiemorgen ,

Ziehier mijn eerste kerstkaartje .

Heb de randen van het design papier bewerkt met de distresser van Tim Holtz.

Stempeltje van MD is ingekleurd met derwent potloden.

Wat sneeuw effect aangebracht .

Groetjes Doris