dinsdag 16 januari 2018

She 's a Lady


Hallo Allemaal,

Ik heb een doosje gemaakt met een bijpassend kaartje .


Ik ben begonnen met wit linnen cardstock .
Het is een vierkant doosje met als afmeting 14,50 cm .

Hierop heb ik het design papier  "Vintage Romance "van Maja Design gebruikt.




Heb de mooie Creatable Bow & Ribbon van Marianne Design gemat op een ronde stansmal van Crealies .



Om het doosje dicht te maken heb ik met de Crop-A-Dile eyelets gemaakt.
De lintjes zijn ongeveer 15 cm lang en heb die met een knoopje aan de binnen kant van het doosje vastgemaakt .


Het bijpassend kaartje is eveneens van het zelfde design Papier .



Rechts boven heb ik de Bow & Ribbon terug laten komen met met een plakpareltje in het midden van het strikje .


De bloemen heb ik gemaakt met de stans mallen van CraftEmotions .
Twee bloemen die nog moeten openbloeien. 😊 
In de andere bloem heb ik in het hartje een wit plakpareltje gekleefd.
Tussen de bloempjes nog wat besjes verwerkt .

Het plaatje behoort bij het Design papier .

Onder het kadertje nog een label geschoven met een touwtje .
Onderaan een kantje met bloempjes en daarop de tekst She 's a Lady .





Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren .

Alvast bedankt om langs te komen en een berichtje achter te laten !
Tot de volgende blogpost.
Groetjes Doris 

Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:


Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Ephemera cards Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Love notesStansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - 41 Cirkels met stippen Marianne Design - Creatable Bow & Ribbon


Stansmal - Crealies - Extreme Labels & Tags - No 6 Dots Stansmal - CraftEmotions - Bloemenmix May Arts - Seambinding lint - White Distress Inkt - Mini - Vintage Photo Chalk Edger - Prima Marketing - Old Rose Crop-A-Dile - Big Bit Aqua 


Artemio - eyelets Espana Marianne Design - Plakparels White 



17 opmerkingen:

  1. Oh, wat is dit mooi zeg. Dit zorgt zeker voor de nodige inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Doris, ik vind het Maja papier zo mooi en romantisch, het is echt beeldschoon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig setje,Doris.Weer heel mooi gemaakt.Heel mooi designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan Doris! Een plaatje, alles met elkaar.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige kaart voor een "lady" Doris en helemaal leuk als het in zo'n mooi doosje zit!!! Je bloemen in het zelde dessin papier zijn super geworden!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...wat super mooi gemaakt, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, what a stunning gift set, Doris!! I love the layers and details of the gorgeous card!! The way the box opens is fabulous!! Beautiful set!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakte een mooi doosje met een prachtige bijpassende kaart,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a stunning project, the card looks beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A very beautiful card and love the Maja papers. The flowers ae stunning. I love the design of the box and very different. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat heb je dit weer schitterend gemaakt, echt weer een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, absolutely stunning work and I love your flowers that have yet too bloom. So in love with this project Doris.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een lady creatie wat is dit doosje en kaart een beauty vindt het idee zo ook erg leuk.

    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lady kaart en doosje ,prachtig. ik vindt het idee ook erg leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Están las dos preciosas. No me siento capaz de hacer la caja, soy muy bruta, jajaja. Felicidades.
    Saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Doris,
    Kort maar krachtig, deze is mooier dan prachtig wowwwww
    Mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x