maandag 20 november 2017

Winter deco


Hallo iedereen ,

Welkom op mijn blog en bedankt voor de vele leuke reactie's op mijn vorige blogpost !

Er is vandaag een nieuwe challenge gestart bij HobbyVision  met als thema "winter "
Weer een leuke challenge en daar kan je weer alle kanten mee op .
Doen jullie ook mee ?

Deze keer heb ik een MDF hanger gepimpt .
Doe ik ieder jaar voor mijn moeder en nu ik deze tekst typ is het precies de dag van gisteren dat ik dit vorig jaar ook had geschreven met mijn vorige hanger .:)
Wat vliegt de tijd he ..



Heb alles eerst ingesmeerd met gesso.
Dan de mooie papier lijn van Studio light  de randjes bewerkt met de distresser
Zie je de leuke kerstboompjes en
 rendieren die zijn van Craft Emotions 
De tekst winter is zo een gave snijmal van Craft Emotions daar heb ik twee verschillende embossing poeder voor gebruikt .


De schaatsen mochten niet ontbreken 😊
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie .
Bedankt om langs te komen en een prettige dag verder !
Tot de volgende blogpost

Lieve Groetjes Doris x  


  

13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie Doris. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat een prachtige winterhanger heb je gemaakt, Doris. Met zoveel mooie details dat je blijft kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke creatie is het geworden zo ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this is stunning, Doris!! I love the design!! The details you added are so gorgeous!! What a beautiful project!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi vind ik je hanger, de natureltinten vind ik ook geweldig, hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooie, winterse hanger gemaakt met hele mooie materialen en papier,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie, sfeervolle hanger maakte je voor je moeder, daar gaat ze vast heel blij mee zijn. Mooi papier gebruikte je.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Its a gorgeous winter hanging card. Awesome details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty Doris...supermooi gemaakt en de kleuren zijn prachtig bij elkaar!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke hanger Doris! Hier zal je moeder weer blij mee zijn.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige hanger,Doris.Heel mooi gemaakt.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x