donderdag 15 juni 2017

Hello .....

Hallo Allemaal ,


Welkom aan mijn nieuwe volgers !
Hartelijke dank met de leuke reactie's op mijn vorige blogpost .

Gisteren was er bij HobbyVision weer een leuke sol met Janet .
Vind hem echt gaaf ga die nog maken een heel leuk modelletje .

Dit is mijn creatie geworden .

Heb daar voor het maja design papier gebruikt " Sofiero "
en de plaatjes idem van het papier.
nog een strikje en wat bloempjes. 

Hier onder klikken en je kan de sol maken .









De kast is eindelijk na drie maanden wachten aan gekomen en staat al knutsel klaar 😀

Als je plaatsgebrek heeft is de kast ideaal ...
die staat dus in de veranda en als het kastje toe is is alles netjes opgeborgen.

Ben mijn hobby kamer boven zo gewoon had daar heel veel kast ruimte en plaats is me toch even wennen maar ben heel blij dat dit een mooie oplossing is ...



toegekomen op een grote pallet spannend ....



We zijn 4 uur bezig geweest om die op te opbouwen een heel karwei 😅

     

 De kast kan uiteraard als je knutselt helemaal open staan .

    


Bedankt om langs te komen en een berichtje achter te laten !
Wens jullie allemaal een fijne dag toe !
Groetjes en tot de volgende blogpost .
Doris x



23 opmerkingen:

  1. WAt een mooie kaart Doris. Ziet.er een tof model uit!
    en dan jouw kast! ik bekijk de foto's thuis eens wat groter dan op mijn gsm. Wel handig lijkt me, ik heb mijn kamertje boven, maar dan zit je altijd weg van de Rest van de Familie, en eens beneden knutselen is zo'n verhuis... lijkt toch praktisch alles dicht bij de hand. Veel plezier ermee!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Doris en zo fijntjes afgewerkt met leuke details, ze ziet er weer prachtig uit.
    Verder (durf het bijna niet te zeggen) ben ik stikjaloers op deze schitterende kast, wat een mogelijkheden, dat is genieten bij het knutselen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat was het wachten wel waard. Wat een mooie kast en zo veel spullen kan je er in kwijt. Zit met open mond te kijken.
    Ook je kaart is zo mooi, heb dat papier ook, alles past zo mooi bij elkaar.
    Fijne dag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een schitterend kaartje wat je gemaakt hebt op scrap'n'chat heb Doris heel mooi designpapier...wat een romantische kaart en heel gaaf modelletje
    maar ohhhhh wat een schitterende kast heb je gekocht..
    Ik had hem al meer voorbij zien komen op FB...en wat zal je daar een opgeruimd plezier aan gaan beleven...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Doris.Het is een superleuk model.Je hebt lang moeten wachten op je kast, maar dan heb je ook wat :).Hij is prachtig en zo handig qua indeling.Heel mooi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige aparte kaart en super gave kast schitterend.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is stunning, Doris!! I love the design and the papers you used!! You decorated it so beautifully!! And wow!! That cabinet is amazing!! I love, love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer schitterend en als ik tijd heb ga ik hem zeker een keer maken, maar dan die kast zeg........dat was het wachten waard en ik heb dit op FB al is voorbij zien komen, maar nu staat er ook een bij jou......geweldig om te zien die kast en durf het bijna niet te zeggen, maar ben een beetje jaloers op je...een beetje maar hoor;) Veel plezier ermee.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een hele leuke sol kaart Doris mooi gedaan, is vast weer leuk geweest gisteravond en ik maar werken haha
    En dan je kast!!!! Geen wonder dat dit 4 uur duurde om in elkaar te zetten! Ongelooflijk veel plezier van je prachtige kast!!! Hoop Dat nu alles mooi past, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Doris!
    Leuk model ook....ga proberen om het ook nog is een keer te maken. Wow die kast...die is echt supergaaf zag hem op fb al voorbij komen. Daar ga je veel plezier aan beleven.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is so beautiful Doris, I love the soft colours and fabulous design. WOW I love your cabinet!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele gave kast heb je gekocht Doris, daar zul je veel plezier aan hebben..Je kaartje ziet er prachtig uit,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, erg leuk modelletje ook, Doris.
    En die kast.....wauw, wat mooi! Waar heb je die vandaan? Vind 'm super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als er bij mij zo'n pakket afgeleverd zou worden liep mijn man hard weg, is niet zo van de bouwpakketten. Ik snap wel dat het vier uur heeft geduurd maar wat een fantastisch mooi en handig resultaat.
    Schitterende kaart heb je gemaakt, leuk model en mooi papier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Its a beautiful card. Your new cabinet looks awesome.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A beautiful card and love the design. Enjoy your new craft room. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie uitvoering van de SOL. Die kast is om te kwijlen. Ik heb hem ook zien staan. Heb jij deze in de USA besteld? Wel zo gezellig om lekker in de woonkamer te kunnen spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke uitvoering heb je gemaakt Doris!
    Wat een super mooie kast!
    Fijn weekend en groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele schitterende kaart Doris en hele gave knutselkast! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie en zeer goed verzorgde kaart, Doris! En ahhh... die kast!! Super gewoon, heb er veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart en een heel leuk model. En je kast vind ik super
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bijzondere en mooie kaart heb je gemaakt! Het lijkt wel wat op je kast volgens mij. Je kunt het steeds meer uitvouwen. Wat een prachtkast! Ik zag hem een keer op internet in een filmpje. Daar kun je alles wel in kwijt, denk ik?
    Heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x