zondag 19 maart 2017

Beterschap ....Washi...tape

Hallo Allemaal ,

Vandaag is er een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes ...



Ik mocht er Gast Designer zijn heb een beterschap kaart gemaakt !

Voor mij was het een hele uitdaging had nog nooit met washi -tape gewerkt 😅


Leuk he 


Gelukkig had ik Washi tape liggen en dit was nu het goeie moment om 
er een kaartje mee te maken toch ...


Bedankt om langs te komen en iedereen die washi ... tape  heeft 
allemaal aan de slag heel leuk om mee te werken ....


Nog een prettige dag verder !
Groetjes Doris 


22 opmerkingen:

  1. Vind je kaart erg leuk geworden, Doris. Mooi met die vrolijke kleurtjes, daar kikker je meteen van op.
    Moet eerlijk zeggen dat ik heel wat rolletjes tape heb liggen, maar ze eigenlijk (veel te) weinig gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een lieffie Doris een mooi kaartje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Doris,
    Wat heb je een mooie en leuke kaart gemaakt. Soms moet je gewoon gaan werken met materialen die je al hebt en dan pak je ze misschien wel vaker! Want je hebt zo een kaartje klaar als je het idee hebt. Leuk dat je gast designer wilde zijn bij ons van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a cute card Doris! I love the frog and the washi tape is beautiful!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke en vrolijke kaart, Doris.Grappige kikker en de tape past mooi bijelkaar.Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so beautiful!! I love the washi tape you used!! The little frog is adorable!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor de eerste keer ee mooi fris kaartje geworden.
    Heel leuk!
    Kikker is schattig.
    Ik ga het ook proberen.
    Fijne avond en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is vrolijk én fris geworden Doris. En hoe vond je het om met de tape te werken..meteen verslingerd? Haha, ik vind het een leuke challenge en ik heb nogal wat tape liggen dus wie weet. Jij hebt als gastdesigner in elk geval een mooie kaart geleverd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A fun card Doris. I have several rolls of Washi tape and never use it so thanks for the inspiration.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je kaartje wat je als gastdesigner heb gemaakt Doris...leuk gedaan met die washitape ...zo mooi in die rood-witte kleurtjes en daar dat schattige groene kikkertje op maakt het helemaal af

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb ook een doosje vol en gebruik het nooit, je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt, iets helemaal anders..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt als gast designer bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan Doris. Ik zie er nooit een gat in, en als ik e jouwe nu zie, denk ik , van mezelf, wat ben je dom. Deze is heel gaaf. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toen ik de titel van je berichtje zag controleerde ik eerst of ik wel op het juiste Dorisblog was ;-)
    Mooie uitwerking van je gastdesigner taak!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou je kaartje is super gelukt! Kun je zien waar een challenge goed voor is ;-))
    Gebruiken we onze tapejes tenminste een keer.
    Dank je wel voor deze mooie kaart als gastdesigner.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart en mooie tape heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love your fun card and the frog is adorable. The washi tape looks great. I haven't used it myself either. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh die is leuk, fris en vrolijk en een kikkertje... ik heb iets met kikkers!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart met mooie materialen en details. top !
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er een superleuke kaart van gemaakt Doris - 'k vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x